Treasury of excelent wines

from selected

Croatian wineries.





Cijena

Sve cijene na internetskoj trgovini "Wineline vinoteka" iskazane su u hrvatskoj valuti (HRK)

Dostava i troškovi dostave

Dostava    proizvoda   se   vrši   na   području Republike  Hrvatske  i  navedenim  zemljama Europske unije.  Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a isporuka  se  smatra   izvršenom  u  trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi, u  roku tri radna   dana   od   vidljive  uplate  na  računu Internet  Prodavatelja.

Troškovi  dostave   izračunavaju  se  prilikom pojedine narudžbe.  Ukupni  troškovi dostave iskazuju  se  u  procesu naručivanja.

Zbog  sigurnijeg  transporta raspolažemo sa kutijama predviđenim za 6 boca vina. Jednim paketom smatra  se  pošiljka do 6 boca.  Moguće  je kombinirati  različita vina unutar jednog paketa.

Za područje  Republike Hrvatske: - trošak  dostave    iznosi    39,00    HRK  po  paketu. Očekivano tranzitno vrijeme do 2 radna dana.

Za područje Europske unije:

Zona 1:   Slovenija (SLO)  –  trošak  dostave iznosi   161,00  HRK  po  paketu. Očekivano tranzitno  vrijeme  do  2  radna dana.

Zona 2:   Austrija (A), Češka (CZ), Mađarska (HU), Njemačka (D), Slovačka (SK)  –  trošak dostave    iznosi   259,00   HRK  po  paketu.   Očekivano   tranzitno   vrijeme   do  3  radna   dana.

Zona 3:   Belgija(BE), Danska(DE), Irska(IE), Francuska (F),   Italija  (I),   Luxemburg  (LU), Nizozemska (NL), Poljska (PL), Portugal(PT), Španjolska (E), Švedska (S) – trošak dostave iznosi  315,00  HRK   po  paketu.  Očekivano  tranzitno vrijeme  do  5  radnih  dana.

Ukupni  trošak dostave ovisi o broju naručenih proizvoda odnosno  o  konačnom broju paketa u  kojem  se  proizvodi  dostavljaju.

Cijene dostave su izražene bez PDV - a.  Oslobođeno PDV -a temeljem članka 90. zakona o PDV – u



Mogućnosti plaćanja

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je:

 - Kreditnom karticom

  



 - Internetskim bankarstvom;
 - Nalogom za nacionalna plaćanja (kao zamjena za plaćanje općom uplatnicom).
 - Plaćanje pouzećem ( vrijedi samo za područje RH )

Sustav   kartične  naplate   integriran   je  na internetskoj  trgovini. Unos i prijenos osobnih podataka  i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima.Tcom PayWay sustav za online autorizaciju    kreditnih    kartica    osigurava   sigurnost  podataka u  skladu  sa zahtjevima kartičara i kartičarskih  brendova te PCI DSS standarda,  te  se  ti  podaci  ne  nalaze kod poslužitelja Internet prodavatelja.Autorizacija  i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava  TcomPay  za  autorizaciju  i naplatu kartica u realnom vremenu.Kupnja je izvršena po  uspješnoj  autorizaciji  kartice. U slučaju odbijanja autorizacije Internet Prodavatelj  ne raspolaže  podacima  o  razlozima  odbijanja.

Uvjeti korištenja i kupnje

Na uvjete i pravila poslovanja primjenjuje se važeći Zakon o zaštiti potrošača NN41/14 na snazi od 08.04.2014.
Ovi opći Uvjeti i pravila odnose se na korištenje usluga sklapanja ugovora u kupoprodaji izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu vas kao Kupca ( u daljnjem tekstu Kupac), s trgovačkim društvom Perfect Solution j.d.o.o., 10370 Dugo Selo, 30. svibnja 37, OIB:01626491870, Email: vinoteka@vinarnice.hr kao prodavateljem (u daljenjem tekstu: Internet prodavatelj), odnosno putem web domene Internet prodavatelja vinoteka.vinarnice.hr.

Usluge Internet prodavatelja dostupne su na internetskim stranicama vinoteka.vinarnice.hr. Web stranice kao i ostale usluge Internet prodavatelja mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema niže navedenim uvjetima i pravilima. Korištenjem usluga Internet prodavatelja obvezujete se poštivati niže navedene Uvjete i pravila. Ukoliko se ne slažete s Uvjetima i pravilima korištenja usluga Internet prodavatelja, molimo Vas nemojte koristiti web stranice Internet prodavatelja.

Službeni jezik Internet trgovine "Wineline vinoteka" je Hrvatski.

Uvjeti i pravila korištenja Internet prodavatelja podložni su promjenama u bilo kojem trenutku, zbog toga bi stranice s Uvjetima i pravilima korištenja Internet Prodavatelja trebali posjetiti kod svake posjete web stranicama Internet prodavatelja. Ako web stranice Internet prodavatelja nastavite koristiti nakon što su izmijenjeni Uvjeti i pravila korištenja, smatra se da ste suglasni s novim Uvjetima i pravilima korištenja Internet prodavatelja. Internet prodavatelj neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz promjena web sadržaja.
Ovim se uvjetima i pravilima utvrđuju stranke u poslovnom odnosu (Kupac i Internet prodavatelj), postupak naručivanja, dostave, plaćanja, reklamacija i odgovornosti za nedostatke prilikom kupnje robe putem Internet prodavatelja.

Osoba koja želi izvršiti kupovinu na našoj internet trgovini mora se prijaviti putem log in obrasca. Unutar istog potrebno je navesti datum rođenja, te time dokazati svoju punoljetnost. Internet trgovina wineline vinoteka ne prodaje proizvode osobama mlađim od 18 godina, te će poduzeti sve radnje da to spriječi.
Neregistriranim korisnicima nije omogućena kupovina proizvoda, već samo pregled sadržaja internet trgovine.

Svi materijali koje se nalaze na internet stranici domene vinarnice.hr su intelektualno vlasništvo Perfect Solution j.d.o.o. ili imaju dopuštenje korištenja od strane autora, te se mogu koristiti isključivo uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava, te nositelja prava na žigovima i dizajnu. U okviru internetske trgovine Wineline vinoteka se nalazi u ulozi Internet Prodavatelja, a Kupac je svaki posjetitelj koji putem internetske trgovine naruči proizvode.
Uvjeti korištenja i kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenama kupljenih proizvoda te će se prije potvrđivanja narudžbe od Kupca tražiti da iste prihvati, odnosno izjavi da je sa istima upoznat i suglasan. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu po objave na internetskoj trgovini.
Za valjano sklopljeni ugovor Kupac mora imati potpunu poslovnu sposobnost odnosno mora biti punoljetna osoba. Odgovornost za točnost i potpunost unesenih korisničkih podataka prilikom registracije, prijave i naručivanja proizvoda snosi Kupac. Za kršenje ove odredbe Prodavatelj ne snosi odgovornost obzirom da je vidno i jasno istaknuto da je za sklapanje ugovora potrebna punoljetnost.
Prilikom isporuke proizvoda, na Kupcu je teret dokaza punoljetnosti prilikom preuzimanja robe. Isporuka se neće obaviti u slučaju sumnje da se radi o maloljetnoj osobi, osim ako ista pruži dokaz svoje punoljetnosti. Za potpuno poslovno nesposobne osobe ugovor mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.
Pristup internetskoj trgovini ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja, te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Internet Prodavatelja.

Obilježja proizvoda i usluga

Proizvodi na internetskoj trgovini su prikazani tekstualnim opisima i fotografijama, te su podaci o istima sačinjeni temeljem baze podataka Internet Prodavatelja. Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti (što uključuje ali nije ograničeno na postavke zaslona uređaja s kojim korisnik pristupa internetskoj trgovini, korisničku percepciju boja, način fotografiranja proizvoda, varijacije u tisku i sl.). U slučaju navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
Podaci o proizvodima prikazani na internetskoj trgovini podložni su računalnim greškama, nepravilnostima u radu aplikacije ili poslužitelja, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. Prodavatelj će na internetskoj trgovini nastojati dati što precizniji opis i sliku proizvoda ali ne preuzima odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima, Internet Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.
Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbi koje se mogu istovremeno procesuirati, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu. Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, o roku u kojem je proizvod dobavljiv te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda koji je raspoloživ za isporuku.

Cijena proizvoda

Cijene na internetskoj trgovini iskazane su u hrvatskim kunama (HRK). Cijene su izražene bez PDV - a. U cijenu je uračunata povratna naknada. Oslobođeno PDV -a temeljem članka 41. stavka 1. točke c)  zakona o PDV - u. . U cijenu proizvoda nisu uključeni troškovi dostave, jer se isti posebno plaćaju, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima korištenja i kupnje. Prije potvrde narudžbe Kupac ima na uvid cjelokupni trošak, kako bi imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručene proizvode i usluge. U slučaju plaćanja internetskim bankarstvom i nalogom za nacionalna plaćanja (koji je zamijenio plaćanje općom uplatnicom), troškovi uplate i međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Troškovi dostave

Dostava proizvoda se vrši na području Republike Hrvatske i navedenim zemljama Europske unije.Troškovi dostave izračunavaju se prilikom pojedine narudžbe. Ukupni troškovi dostave iskazuju se u procesu naručivanja. Zbog  sigurnijeg  transporta raspolažemo sa kutijama predviđenim za 6  boca vina. Jednim paketom smatra  se  pošiljka do 6 boca.  Moguće  je kombinirati  različita vina unutar jednog paketa.

Za područje  Republike Hrvatske: - trošak  dostave    iznosi    39,00    HRK  po  paketu. Očekivano tranzitno vrijeme do 2 radna dana.

Za područje Europske unije:

Zona 1:   Slovenija (SLO)  –  trošak  dostave iznosi   161,00  HRK  po  paketu. Očekivano tranzitno  vrijeme  do  2  radna dana.

Zona 2:   Austrija (A), Češka (CZ), Mađarska (HU), Njemačka (D), Slovačka (SK)  –  trošak dostave    iznosi   259,00   HRK  po  paketu.   Očekivano   tranzitno   vrijeme   do  3  radna   dana.

Zona 3:   Belgija(BE), Danska(DE), Irska(IE), Francuska (F),   Italija  (I),   Luxemburg  (LU), Nizozemska (NL), Poljska (PL), Portugal(PT), Španjolska (E), Švedska (S) – trošak dostave iznosi  315,00  HRK   po  paketu.  Očekivano  tranzitno vrijeme  do  5  radnih  dana.

Ukupni  trošak dostave ovisi o broju naručenih proizvoda odnosno  o  konačnom broju paketa u  kojem  se  proizvodi  dostavljaju.

Cijene su izražene bez PDV - a.  Oslobođeno PDV -a temeljem članka 90. stavka 2.  zakona o PDV – u


Uvjeti plaćanja

Kupac može naručiti i kupiti proizvod isključivo kao registrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe i plaćanja.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je:
• Kreditnom karticom
  
• Internetskim bankarstvom;
• Nalogom za nacionalna plaćanja (kao zamjena za plaćanje općom uplatnicom).
• Plaćanje pouzećem ( vrijedi samo za područje RH )

Sustav kartične naplate integriran je na internetskoj trgovini. Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima. Tcom PayWay sustav za online autorizaciju kreditnih kartica osigurava sigurnost podataka u skladu sa zahtjevima kartičara i kartičarskih brendova te PCI DSS standarda, te se ti podaci ne nalaze kod poslužitelja Internet prodavatelja.
Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava TcomPay za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu. Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. U slučaju odbijanja autorizacije Internet Prodavatelj ne raspolaže podacima o razlozima odbijanja. Internet trgovina Wineline vinoteka predviđena je isključivo individualnim naružbama, te naružbe većih količina proizvoda Internet prodavatelj će smatrati distribucijom proizvoda, te će inzistirati na plaćanju putem naloga za nacionlna plaćanja.
U slučaju plaćanja internetskim bankarstvom ili nalogom za nacionalna plaćanja, uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u poruci e-pošte kojom Prodavatelj potvrđuje narudžbu. Jednokratno plaćanje pouzećem, po primitku pošiljke je opcija plaćanja koja omogućuje da naručenu robu platite prilikom isporuke tj.dostave na vašu adresu. Opcija plaćanja pouzećem, po primitku pošiljke je moguća samo u gotovini, prilikom dostave na području Republike Hrvatske.

Kod slanja obavijesti u toku narudžbe poželjno je pregledati sve dijelove e-mail sandučića jer ponekad poruke završe u Spam sandučiću. Internet prodavatelj nema kontrolu tog postupka. Internet Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda kada je uplata vidljiva na njegovom računu. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s proizvodima. U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Internet Prodavatelj će jednostrano raskinuti ugovor, odnosno sama ponuda postat će nevažeća.

Dostava proizvoda

Dostava se obavlja putem tvrtki čija je djelatnost dostava paketa na području Republike Hrvatske i Europske unije. Naručena roba se može pratiti, tzv. tracking system, za vrijeme isporuke (kod tvrtki koji imaju tu mogućnost)
Isporuka pošiljke će se izvršiti u roku od 3 radna dana od vidljive uplate na računu Internet Prodavatelja. Rokove dostave  utvrđuje dostavljačka kompanija prema svojim standardima usluge. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog trenutne ili trajne nedostupnosti, Internet Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku.
Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a isporuka se smatra  izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi, u roku od 3 radna dana od vidljive uplate na računu Internet Prodavatelja.
Ukoliko se pošiljka upućena Kupcu vrati Internet Prodavatelju jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, Kupac će o tome biti obaviješten putem e-pošte te će mu biti ponuđena mogućnost da se naručena pošiljka na zahtjev Kupca putem e-pošte ponovo dostavi uz zaračunavanje dodatnih troškova dostave.
Kupac je dužan pošiljku preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je pošiljka uredno isporučena.
U slučaju da Kupac naručenu robu odbije primiti, Internet Prodavatelj ima pravo povrat uplaćenog iznosa umanjiti za troškove dostave i ostale manipulativne troškove. U rokove za isporuku ne računaju se dan prijema narudže, vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije odgovoran, vikendi, neradni dani i blagdani.

Jednostrani raskid ugovora

Kupac koji je izvršio narudžbu odnosno sklopio ugovor na daljinu sukladno ovim Uvjetima korištenja i kupnje ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu pošiljka koja čini predmet ugovora predana u posjed. Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Internet Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora. Obrazac je dostupan za preuzimanje na internetskoj trgovini, a potrebno ga je ispuniti i poslati na adresu e-pošte: vinoteka@vinarnice.hr. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Internet Prodavatelj će dostaviti bez odgađanja putem e-pošte.
Ako Kupac jednostrano raskine ugovor na daljinu, Internet Prodavatelj će izvršiti povrat uplaćenog novca umanjeno za troškove dostave. Troškove povrata pošiljke snosi Kupac. Kupac je dužan pošiljku vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana slanja odluke o jednostranom raskidu ugovora. Pošiljka se treba poslati poštom na dokaziv način ( uz pismeni trag o slanju) na adresu Internet Prodavatelja: Perfect Solution j.d.o.o. 30. svibnja 37, 10370 Dugo selo, Croatia. Povrat novca će se izvršiti nakon što je pošiljka vraćena Internet Prodavatelju, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka vraćene pošiljke. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka navedenog roka pošalje na dokaziv način (preporučeno s povratnicom) pošiljku na adresu Internet Prodavatelja. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostavi u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Internet Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
• Prodavatelj svoju uslugu u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni
pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat sa činjenicom da će izgubiti pravo na
jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
• predmet ugovora proizvod koja je izrađen po specifikaciji Kupca ili koji je jasno prilagođen
Kupcu;
• predmet ugovora zapečaćen proizvod koji zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodan
za vraćanje, ako je bio otpečaćen nakon dostave;
• predmet ugovora proizvod koji je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješan s
drugim stvarima;

OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA !

Reklamacija proizvoda

Internet Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda na internetskoj trgovini sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, te Zakonu o obveznim odnosima. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne oštete.
Pri primitku pošiljke Kupac je dužan izvršiti provjeru isporučenog i utvrditi je li pošiljka isporučena u cijelosti po specifikaciji narudžbe. U slučaju nedostataka, Kupac je dužan odmah uputiti pisani prigovor jer se naknadne reklamacije neće uvažavati. U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju Kupac treba odbiti preuzimanje pošiljke i u najkraćem roku izvijestiti o tome Prodavatelja s opisom problema. Poželjno je oštećenja i fotografirati.
U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan isporučeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim odnosima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti putem e-pošte na vinoteka@vinarnice.hr ili pisanim putem na adresu: Perfect Solution j.d.o.o. , 30.svibnja 37, 10370 Dugo selo, Croatia
U prigovoru Kupac je dužan navesti broj narudžbe, broj računa i svoje korisničko ime. Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat novca u slučaju isporuke robe koju nije naručio, u slučaju isteka roka trajanja, te ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje, a da ista nisu nastala u transportu.
Ukoliko proizvod ima nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda, ima pravo na jednostrani raskid ugovora i može izabrati na koji način želi obeštećenje (povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene). Nezadovoljstvo okusom proizvoda (vina) nije opravdan razlog za reklamaciju, te ga Internet prodavatelj neće uvažiti.
Internet Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
Internet Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Internet Prodavatelj.

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. na području EU sporove vezane uz internetsku kupnju je moguće riješiti putem posebne platforme. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom internetske kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.), svoj prigovor možete podnijeti na gornjoj poveznici. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

OBRAZAC ZA MEĐUNARODNO RJEŠEVANJE SPORA PUTEM INTERNETA!

Trajanje ugovora

Ugovor između Kupca i Internet Prodavatelja jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu, koji je realiziran izvršenim plaćanjem od strane Kupca, te isporukom pošiljke od strane Internet Prodavatelja, u slučaju da ne bude raskinut. Uvjeti korištenja i kupnje sastavni su dio ugovora. Privatnost i sigurnost podataka Korisnički podatak je svaki podatak koja pobliže opisuje korisnika internetske trgovine. Pod korisničkim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca, što uključuje, ali nije ograničeno na:
ime i prezime, adresa e-pošte, fizička adresa, preferencije, interesi, pregledani proizvodi, izvršene narudžbe i dr.

Pristupanjem internetskoj trgovini, registracijom, Kupac daje suglasnost Internet Internet Prodavatelju za korištenje njegovih podataka, u smislu arhiviranja, obrade, kontaktiranja, promocije proizvoda i sl. Internet Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost korisničkih podataka Kupca, te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Korisničke podatke Internet Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava, ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi djelatnici Internet Prodavatelja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka koji se evidentiraju prilikom registracije, Kupac je dužan o promjeni obavijestiti Internet Prodavatelja na adresu e-pošte: vinoteka@vinarnice.hr. U slučaju da Kupac ne želi da Internet Prodavatelj više na bilo koji način obrađuje njegove korisničke podatke, odnosno želi brisanje korisničkih podataka, dužan je obavijestiti Internet Prodavatelja i to putem e-pošte na adresu vinoteka@vinarnice.hr.

Napomena o zaštiti podataka

Registriranjem na internetsku trgovinu Wineline vinoteka dajete svoju izričitu suglasnost (privolu), sve do opoziva, tvrtki Perfect Solution j.d.o.o. za korištenje svih osobnih podataka navedenim pri registraciji (ime i prezime, email, adresa, telefonski broj), te za njihovu pohranu i korištenje u svrhu prosljeđivanja informacija o proizvodima, uslugama i događanjima, kao i u svrhu ispitivanja zadovoljstva klijenata, te istraživanje tržišta. Ova suglasnost odnosi se također i na prenošenje podataka elektroničkom poštom (mail, SMS itd.)

Perfect Solution j.d.o.o. jamči da će se svi prikupljeni podaci tretirati s najvišom razinom povjerljivosti, te u skladu sa zakonskim regulativama o zaštiti podataka.

Tvrtka Prefect Solution j.d.o.o. prikupljene podatke dijelit će sa trećom stranom isključivo u slučaju davanja podataka za obavljanje djelatnosti dostave, i to isključivo sa tvrtkama s kojima ima ugovor o suradnji (ime i prezime, adresa, telefonski broj). Ni u kom slučaju podaci neće biti dijeljeni kao baza podataka korisnika u svrhu potencijalnih korisnika djelatnosti drugih tvrtki.
Perfect Solution j.d.o.o. nije i ne može biti odgovoran ukoliko podaci korisnika budu iskorišteni od strane dostavnih tvrtki, jer ne postoji način da se ugovor o kupnji ispuni bez ustupanja istih.

Tvrtka Perfect Solution j.d.o.o. prikupljne podatke koristi na način:

Ime i Prezime, Adresa, koriste se u svrhu dostave, odnosno proslijeđuju se tvrtki koja vrši dostavu.

Email adresa koristi se u svrhu komunikacije za vrijeme trajanja ugovora o kupnji, no nikako za primanje obavijsti o novostima u poslovanju ili promidžbe.

Kontakt telefonski broj, koristi se u svrhu komunikacije za vrijeme trajanja ugovora o kupnji, te se proslijeđuje dostavnoj službi kao broj komunikacije pri dogovaranju detalja dostave.

Obavijesti vezane uz novosti, promociji proizvoda, te drugih načina promidžbe ili ispitivanja tržišta i sl. isključivo su vezane uz opciju "newsleter" za koju korisnik daje posebnu privolu.

Opoziv se može obaviti u bilo kojem trenutku sa učinkom na buduće odnose i radnje. Za to se obratite na adresu tvrtke:

Perfect Solution j.d.o.o.
30. svibnja 37
10370 Dugo Selo
Hrvatska

ili elektroničkom poštom na  info@vinarnice.hr



Privatnost i uporaba kolačića

Uporaba kolačića dio je uobičajene prakse prikupljanja korisničkih podataka za najveći broj dostupnih web-sjedišta na globalnoj razini. Sukladno pravilima Europske Unije, web-sjedišta koja rabe kolačiće dužni su informirati korisnika o proceduri i zatražiti pristanak. Odbijanjem uporabe kolačića, moguće je pregledavati ograničene informacije web-sjedišta, ali značajan dio funkcionalnosti neće biti dostupan. Kolačić je mala datoteka spremljena na korisničko računalo u trenutku pregledavanja web-sjedišta. Kolačići olakšavaju uporabu web-sjedišta budući da pohranjuju korisničke postavke i preferencije vezane uz posjećeno web-sjedište te ih pri ponovnom posjetu mogu aktivirati. Na taj način web-sjedište može poboljšati korisničko iskustvo i personalizirati ponuđeni sadržaj. Kolačići ni na koji način ne omogućavaju pristup korisničkom računalu ili bilo kakvim podacima o korisniku, osim onih koje je korisnik odlučio podijeliti prihvaćajući pravila zaštite privatnosti. Većina internetskih preglednika automatski prihvaća kolačiće, ali korisnik može u postavkama preglednika odabrati mogućnost prihvaćanja ili odbijanja zahtjeva za spremanje kolačića, brisanje spremljenih kolačića i druge aktivnosti vezane uz uporabu kolačića.

Web-sjedište Wineline vinoteka (Perfect Solution j.d.o.o.) može sadržavati poveznice na druga web- sjedišta. Takva web-sjedišta nisu pod nadzorom i kontrolom djelatnika Wineline vinoteka (Perfect Solution j.d.o.o.), te se ista odriče odgovornosti za zaštitu i privatnost podataka na takvim web-sjedištima jer ne podliježu ovoj izjavi o zaštiti privatnosti.
Web-sjedište Wineline vinoteka (Perfect Solution j.d.o.o.) može koristiti nekoliko eksternih servisa koji koriste vlastite kolačiće (kolačiće treće strane). Takvi servisi omogućavaju nesmetan pristup sadržaju, analitičke mogućnosti praćenja posjećenosti (poput Google Analyticsa) i drugo.

Sigurnost online plaćanja

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).